• Ucapan tahniah kepada Datuk Dr. Rushidi Bin Ramly, Pengarah Kesihatan Negeri Melaka diatas penganugerahan pingat Darjah Pangkuan Seri Melaka (DPSM)
  • Banner Peka B40
  • Banner Like Facebook JKNM
Ucapan tahniah kepada Datuk Dr. Rushidi Bin Ramly, Pengarah Kesihatan Negeri Melaka diatas penganugerahan pingat Darjah Pangkuan Seri Melaka (DPSM)1 Banner Peka B402 Banner Like Facebook JKNM3

Pengumuman

SENARAI SEKOLAH LATIHAN PENGENDALI MAKANAN NEGERI MELAKA 

 03 Oktober 2019
SLPM NEGERI MELAKA

HEBAHAN MAKLUMAN PERUBAHAN WAKTU OPERASI KLINIK KOMUNITI MELEKEK ALOR GAJAH & KLINIK KOMUNITI CHENDERAH JASIN 

 13 September 2019
Sukacita dimaklumkan bahawa Klinik Komuniti Melekek, Alor Gajah dan Klinik Komuniti Chenderah, Jasin telah bertukar waktu operasinya seperti berikut : i) Isnin hingga Khamis: 9.00 pagi hingga 6.00 petang ii) Jumaat 9.00 pagi hingga 12.45 tengahari 2.45 petang hingga 6.00 petang


Aktiviti

Perhimpunan Bulanan Jabatan Kesihatan Negeri Melaka  

 03 Oktober 2019
BIL 9/2019 Anjuran Bahagian Keselamatan & Kualiti Makanan

Majlis Perhimpunan Bulanan Jabatan Kesihatan Negeri Melaka Bulan Ogos 2019 dan Sambutan Bulan Kemerdekaan  

Sekitar Majlis Perhimpunan Bulanan Jabatan Kesihatan Negeri Melaka Bulan Ogos 2019 yang telah dianjurkan oleh Bhg. Perubatan JKN Melaka pada 27 Ogos 2019 Di Kompleks Seri Bendahara Ayer Keroh Melaka. Perhimpunan kali ini turut meraikan semperna bulan kemerdekaan yang telah disempurnakan oleh Pengarah Kesihatan Negeri Melaka, YBrs. Dr. Rushidi Bi Ramly. Majlis berlangsung dengan sesi penyerahan sijil Anugerah Pekerja Cemerlang bagi Bulan Ogos 2019, Pengiktirafan Kafetria Sihat dan Sesi Penerangan Skim PEKA B40.


MAJLIS PERSARAAN JKNM TAHUN 2019  

 01 September 2019
Majlis adalah bagi meraikan 91 anggota JKNM yang telah dan akan bersara pada tahun 2019 telah belangsung pada 23 Ogos 2019 yang lalu di Hotel Ames Ayer Keroh.

Apa Kata Anda?

Apakah AZAM TAHUN BARU 2019 anda?
   
Data Terbuka
Data Terbuka
Arkib Elektronik
Arkib Elektronik
Peta Laman
Peta Laman
Laporan Perkhidmatan Online
Laporan Perkhidmatan
Online
Kajian Kepuasan Pelanggan
Kajian Kepuasan
Pelanggan
Maklumbalas Pelanggan
Maklumbalas
Pelanggan